top of page

VIP asistent

Untitled Session03228_edited_edited_edit

Kompletní outsourcing B2B prodeje na míru

Zapůjčte nám své obchodní zástupce a my zajistíme vyšší B2B prodeje!

 

  1. Tvorba produktu a služeb

    1. Zproduktování

    2. Cenotvorba

    3. Finanční analýza

    4. Cenové nabídky

  1. Nurturing – obsahový marketing

    1. Tvorba a budování značky BRAND

    2. Tvorba hodnotného a relevantního obsahu

    3. Výroba WWW stránek

    4. Landing pages - Speciální stránky určené k získávání kontaktů

    5. Příprava personalizovaných prodejních prezentací a nabídek

    6. Vytvoření personalizovaných emailových kampaní

    7. Vytvoření strategie obsahu pro přilákání zájmu (blogy, e-knihy, webináře, workshopy, blogy, případové studie, sociální sítě apod.)

 

  1. Identifikace a segmentace cílových skupin

    1. Analýza stávajících zákazníků

    2. Průzkum trhu ICP Ideal Custere Profile (ideální profil zákazníka)

    3. Segmentace trhu na základě různých kritérií (odvětví, velikost firmy, geografická poloha, odvětví atd.)

    4. Filtrace cílových skupin z marketingové databáze Českého marketingu a z dalších zdrojů. Nasazení data miningu.

    5. Identifikace kontaktních osob cílových skupin (funkce a hierarchie ve firmě).

 

  1. Procesní, datové a komunikační nástroje (CRM, ERP, apod.)

    1. Správa obchodních dat, zaznamenávání a sledování interakcí s leady apod.

    2. Komunikační nástroje mailer, SMS, verbální komunikace, AI

    3. Obchodní řízení

    4. Obchodní controlling

    5. Finanční controlling

    6. Analytické nástroje

    7. Projektové řízení

    8. HR

    9. Účetnictví apod.
       

  2. Obchodní komunikace

    1. Prvotní navázání kontaktu s potenciálními zákazníky

    2. Navázání kontaktu a vyšších úrovních rozhodovatelů CALL asistent PLUS*

    3. Konzultace a demo produkce / služby

    4. Řešení případných námitek a poskytování dalších informací

    5. Pravidelná komunikace a udržování vztahu

    6. Obchodní nabídky

    7. Právní dokumenty

    8. Získávání osobních vztahů se zákazníky.

 

  1. Vyjednávání a uzavření obchodu

    1. Obchodní nabídky

    2. Vyjednávání podmínek smlouvy: cena, služby, apod.

    3. Podepisování smlouvy: finance a podpis smlouvy

    4. Implementace a onboarding zákazníka

    5. Implementace projektového řízení.

 

  1. Kvalifikace leadů

    1. Použití BANT kritérií (Budget, Authority, Need, Timeline) pro hodnocení připravenosti leadu

    2. Využití lead scoringu pro prioritizaci leadů.

 

  1. Péče o zákazníka po prodeji

    1. Správa a controlling projektového řízení

    2. Poskytování technické podpory a školení pro zákazníky

    3. Pravidelné sledování spokojenosti a zpětná vazba

    4. Vytváření případových studií, sběr a implementace doporučení.

 

  1. Analýza a optimalizace prodejního procesu

    1. Sledování klíčových výkonnostních ukazatelů (KPIs)

    2. Analýza úspěšnosti jednotlivých kroků prodejního cyklu

    3. Optimalizace procesů na základě získaných dat a zpětné vazby

    4. Stanovení reálných cílů na další období.
       

  2. Řízení prodeje

    1. Pracovní parametry pracovních smluv obchodních zástupců

    2. Právní parametry pracovních smluv obchodních zástupců

    3. Mzdové a výkonnostní parametry pracovních smluv obchodních zástupců

    4. Kariérní parametry pracovních smluv obchodních zástupců

    5. Benefity

    6. Věrnostní firemní akce (vánoční večírky apod.).

 

  1. Affiliate systém

 

  1. Influencer marketing

FORMULÁŘ POPTÁVKY SLUŽEB

Český marketing s.r.o.

 

Provozovna:
Budova Churchill, 
Italská 2581/67, 120 00 Praha

Tel.: +420 603 114 663

Email: poptavky@ceskymarketing.cz

IČ: 01438123, DIČ: CZ01438123

Sídlo a korespondence:
Terronská 727/7, 16000 Praha

Vyberte o co máte zájem Povinné

Děkujeme za odeslání formuláře!

Odesláním registrace uděluje uživatel - provozovateli souhlas se zpracováním jeho osobních údajů, zadaných v rámci registrace za účelem jejího vyřízení. V souladu s §7 odst. 3 zák.č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a s právními předpisy pro ochranu osobních údajů České republiky a Evropské unie je provozovatel oprávněn zasílat uživatelům, jejichž e-mailovou adresu, telefonní číslo a další kontaktní údaje získal v rámci registrace a poskytnutí služeb uživatelům, obchodní sdělení, týkající se produktů a služeb Český marketing s.r.o. na tuto e-mailovou adresu. Tento souhlas má uživatel možnost kdykoliv bezplatně odvolat odpovědí na obchodní sdělení v požadovaném formátu. 

Český marketing s.r.o. tímto informoval subjekt, který vyplnil a odeslal vyplněný formulář údajů o způsobu, rozsahu a účelu zpracování jejích osobních údajů podle Zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů a Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu takových údajů. Více informací o tom, jaká jsou Vaše práva a jak je můžete uplatnit najdete na webovém sídle provozovatele www.ceskymarketing.cz v sekci Ochrana osobních údajů / GDPR. Vaší žádost o vyřízení dotazů o zpracování osobních údajů jsme povinni vyřídit bezodkladně, nejpozději do jednoho měsíce od jejího doručení.

Všechny osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu naší společnosti, a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity.

Společnost Český marketing s.r.o. byla založena v roce 2007 profesionály v oblasti direct marketingu Michalem Vackem a Danielem Burešem pod IČ:28179617. Po smrti spolumajitele Daniela Bureše byla společnost v roce 2013 převedena včetně majetku, zaměstnanců a zákazníků na nové IČ: 01438123.

Dokumenty ke stažení

bottom of page